بزرگترين مرجع دانلود كتاب هاي صوتي در موضوعات ديني ، روانشناسي ، ادبيات ، عاشقانه ، انگليسي و ...

دانلود کتاب صوتی راز - راندا برن


راز

نویسنده: راندا برن

ترجمه: نفیسه معتکف

زمان کل: ۱ ساعت و ۱۵ دقیقه

دانلود (حجم: 14MB) 

کتاب صوتی «راز» در واقع صدا و موسیقی فیلمی آموزشی با همین عنوان است

(Download Server: 4Shared     Format: Mp3     Archive Type: RAR)

 

 

پیشنهاد میکنم حتما حتما دانلود کنید ، خودم که لذت بردم از شنیدن این کتاب

 

آیا تاکنون از خود پرسیده اید که بین افراد ثروتمند و فقیر یا افسرده و شاد و در کل بین انسان های موفق و ناکام چه تفاوتی وجود دارد؟
آیا می دانید چرا اکثر مردم در بیماری، فقر و گمنامی زندگی می کنند و بعضی ها قله های پیروزی را یکی پس از دیگری فتح می کنند؟
متاسفانه اکثر مردم، آنچنان در حال تلاش و تقلای جسمی، برای گذراندن امور زندگی هستند که فرصت نمی کنند به دنبال جواب این گونه سئوالات بگردند و با خود بیندیشند که چرا تاکنون زندگی خوبی نداشته اند و چگونه می توانند یک زندگی عالی و موفق را برای خود ایجاد کنند.
آنها افراد موفق را خیلی خوش شانس تصور می کنند و نمی دانند که موفقیت و خوشبختی نیز مانند هر کاری در این جهان اصولی دارد و در واقع مرز بین خوشبختی و بدبختی فقط یک راز است.
ما این راز را برای شما فاش می کنیم. و از همین حالا ورود شما را به جمع افراد خوشبخت تبریک می گوییم.
راز در تاریخ بشریت وجود داشته، کشف شده، پنهان شده، گمشده و دوباره پیدا شده است. تعدادی زن و مرد استثنایی این راز را کشف کردند و به عنوان بزرگترین انسان های روی زمین شناخته شدند.
«
مستند راز » مفاهیم عمیقی از زندگی را پیش روی مخاطب قرار می‌دهد. این فیلم با شعار «راز تمام مرزها را در می‌نوردد تا تو را بیابد» در سینماهای جهان اکران شد.
این فیلم مستند از مدت زمان یک فیلم داستانی بهره می‌برد و سعی دارد «راز» بزرگ جهان را آشکار کند. برای رسیدن به این هدف فیلم عصرهای مختلف و کشورهای گوناگون را در می‌نوردد. این «راز» هر آن چیزی است که وجود دارد. راز لذت بی‌نهایت، سلامتی، پول، عشق و جوانی نامحدود.
به تصویر کشیدن جهان، دانشمندان، نویسندگان و فلاسفه پیشگام در این مستند، راز حیات را که طی قرن‌ها باعث موفقیت مشاهیری چون افلاطون، نیوتن، بتهوون، شکسپیر، انیشتن و غیره شده است را پیش روی بیننده این فیلم قرار می دهد.
فیلم راز اثری است که با آنکه مدت زیادی از انتشار آن نگذشته است مورد توجه بسیاری از مردم و رسانه ها و راز قرن ها سفر کرده تا هم اکنون به دست ما رسیده است .
در این فیلم می آموزید شما تنها کسی هستید که زندگی تان را می آفرینید چون هیچ کس دیگر نمی تواند برای شما فکر کند. این کار تحت کنترل خود شماست. اگر چیزی را که می بینید می خواهید در مورد آن بنویسید، راجع به آن با دیگران حرف بزنید، به آن فکر کنید و روی آن تمرکز کنید ولی اگر آن را نمی خواهید در موردش با کسی حرف نزنید ، توجه تان را منحرف کنید. وقتی چیزی را تجسم می کنید آن را پدید می آورید. پس موقع تجسم همیشه روی نتیجه پایانی متمرکز شوید. وقتی خود را در موقعیتی که دوست دارید تصور میکنید ، دیگر احساس نمی کنید که به آن چیز نیاز دارید بلکه احساس می کنید که آن چیز را دارید و آن احساس باعث می شود که کائنات همان موقعیت را برایتان پدید آورد.
اگر به دنبال حس لذت درونی ، بینش درونی و آرامش درونی بروید بقیه چیزها برایتان پدیدار می شود.

گوشه ای از آنچه پس ازگوش دادن این مستند بدست خواهید آورد:

- کسب شغل مورد علاقه و افزایش درآمد
- افزایش ایمان و دوستی با خدا و استجابت دعا
- پیشگیری و درمان کلیه بیماریهای روحی و جسمی
- ازدواج موفق
- ارتقاء تحصیلی و کسب مدارج بالای علمی
- افزایش خلاقیت
- افزایش آرامش ذهنی
- تربیت فرزندان خلاق و موفق
- ایجاد روحیه شاد و اعتماد به نفس عالی
- ایجاد میدان انرژی برای جذب تمام اهداف و آرزوهایتان

و اما آنچه در مورد این راز گفته می شود:

همه ما با نیروی کاملاً یکسانی زندگی می کنیم. با یک قانون: قانون جاذبه.این قانون می گوید: هرچیزی را که وارد زندگی مان می شود را خودمان جذب کرده ایم. تمام چیزهایی را که در ذهن مان می گذرد را خودمان جذب می کنیم. قانون جاذبه اهمیتی نمی دهد که شما چه چیزی را می خواهید و چه چیزی را نمی خواهید. حتی وقتی به چیزی فکر می کنید یا نگاه می کنید که آن را نمی خواهید و با آن مخالفت می کنید آن را به طرف خودتان جذب می کنید. در آن موقع قانون جاذبه در حال عمل است.
هر چیزی را چه ببینید چه به خاطر آورید و چه تصور کنید، هر چیزی که روی آن متمرکز شوید را به سوی خود جذب می کنید. و هرگاه این تمرکز همراه با احساسات شدید باشد جذب آن سریع تر خواهد بود.
مراقبت از افکار کار سختی به نظر می رسد اما احساساتمان به ما کمک میکند که بفهمیم که به چه فکر می کنیم. هرچه موقع فکر کردن احساس بهتری داشته باشید این احساس خوب باعث می شود که جهت گیری شما در زندگی بهتر باشد و در زندگی روزمره افکاری را پدید می آورید که زندگی بهتری را در آینده برایتان رقم میزند.

آرزو کن ، بطلب ، ایمان داشته باش ، دریافت کن.

آن چیزی را که می خواهید طلب کنید . اکثر ما به خودمان اجازه نمی دهیم آن چیزی را که واقعاً دلمان میخواهد طلب کنیم. کائنات به افکار شما پاسخ می دهد. برای دریافت شما باید خودتان را با آن چیزی که میخواهید هم جهت کنید یعنی قدردان باشید و برای دریافت آن شور و اشتیاق داشته باشید.
اگر به جای شکایت برای چیزهایی که دارید قدردانی کنید احساس بهتری پیدا می کنید و این باعث جذب چیزهای بهتری به سمت تان می شود.



:: موضوعات مرتبط: دانلود كتاب هاي صوتي با موضوع روانشناسي، ،
:: برچسب‌ها: دانلود مستند راز , دانلود رایگان مستند راز , مستند راز , مستند راز رایگان , راز , کتاب راز , کتاب صوتی راز , دانلود راز , دانلود کتاب صوتی راز , دانلود رایگان کتاب راز , دانلود کتاب صوتی راز به صورت رایگان , دانلود کتاب گویای راز , راز , راز - راندا برن , کتاب راز - راندا برن , کتاب صوتی راز - راندا برن , دانلود راز - راندا برن , دانلود رایگان راز - راندا برن , دانلود رایگان کتاب صوتی راز - راندا برن , دانلود رایگان کتاب گویای راز - راندا برن , راندا برن , The Secret , دانلود مستند The Secret , دانلود رایگان The Secretدانلود کتاب های راندا برن , The Secret Audio Book,
نویسنده : shahram
تاریخ :
زمان :
دانلود کتاب صوتی بیمار- مایکل پالمر




کتاب صوتی بیمار

 

برگرفته از توضیحات پشت جلد کتاب:
"پلیس و جنایتکاران این بار در اتاق عمل با یکدیگر روبرو می‌شوند. تیم جراحی با دقت در حال از بین بردن تومور مغزی مردی است که پلیس سالها است در تعقیب اوست. اما جنایتکاران که نجات سردسته‌شان اهمیت زیادی دارد همه چیز را پیش‌بینی کرده و با گروگان گرفتن تیم جراحی و یک هلیکوپتر ... نجات گروگان‌ها برای نیروهای امنیتی اهمیت حیاتی دارد."

بیمار
نویسنده: مایکل پالمر
مترجم: محمدعلی مهمان‌نوازان
ناشر: مروارید
سال نشر: 1384 (چاپ اول)
قیمت: 3900 تومان
تعداد صفحات: 408 صفحه

 

جهت دانلود  کتاب صوتی به صورت مستقیم از سرور http://www.4shared.com بر روی لینک زیر کلیک کنید

 

http://www.4shared.com/rar/K_hNrJEL/-__online.html

 



:: موضوعات مرتبط: دانلود كتاب هاي صوتي با موضوع رمان و داستان، ،
:: برچسب‌ها: بیمار- مایکل پالمر , کتاب بیمار- مایکل پالمر , کتاب صوتی بیمار- مایکل پالمر , کتاب گویای بیمار- مایکل پالمر , دانلود بیمار- مایکل پالمر , دانلود کتاب بیمار- مایکل پالمر , دانلود کتاب صوتی بیمار- مایکل پالمر , دانلود رایگان بیمار- مایکل پالمر , دانلود رایگان کتاب صوتی بیمار- مایکل پالمر , مایکل پالمر , کتاب مایکل پالمر , کتاب های مایکل پالمر , کتاب های صوتی مایکل پالمر , دانلود کتاب های مایکل پالمر , دانلود رایگان کتاب های مایکل پالمر , دانلود کتاب های صوتی مایکل پالمر,
نویسنده : shahram
تاریخ :
زمان :
دانلود کتاب صوتی استخوانهای دوست داشتنی - آلیس سبالد


 

کتاب صوتی استخوانهای دوست داشتنی

نویسنده: الیس سبالد
مترجم: فریدون قاضی نژاد
ناشر: نشر روزگار
نوبت چاپ: دوم 1383
تعداد صفحه: 495 صفحه
شمارگان:  5500 نسخه
قیمت:  3200 ریال
شابک: 5-028-374-964

«

استخوانهای دوست داشتنی

» (Lovely Bones) داستانی متفاوت است. وجه تمایز اصلی آن، قهرمان داستان است که یک شخص مرده است! و شما در همان خط دوم داستان با این مسئله آشنا می شوید!!
اینجور سنت شکنی ها معمولاً برای نویسنده آن خوش اقبال نیست. اما اینبار با توجه به تعریف و تمجدیدهای که از این کتاب شنیدم و اینکه برای چند هفته متوالی کتاب پر فروش آمریکا محسوب شده است، خود نشان می دهد که نویسنده موفق شده است.
یکی از دلایل موفقیت این کتاب را می توان در لحن آن پیدا کرد. قهرمان داستان یک دختر 14 ساله است که به قتل می رسد. او در بهشت خود نظاره گر برخورد خانواده و دوستان خود با این موضوع است. در طی گذشت سال ها ، افراد خانواده بزرگ می شوند اما لحن راوی داستان هنوز همان لحن شیرین و همراه با شیطنت دختر 14 ساله باقی می ماند و همین لحن است که داستان را شیرین می کند هر چند به ماجرائی وحشتناک پرداخته است.
اگر دنبال یک داستان عاشقانه می گردید، اگر دنبال یک داستان پلیسی می گردید، این کتاب ممکن است برایتان جذاب باشد. اما قول نمی دهم کاملاً مطابق سلیقه تان باشد! معجون متفاوتی است که این نوع مزه ها را هم در خود دارد.
اما به قول «مایک چابن» نویسنده و منتقد ادبی این کتاب: «یکی از عجیب ترین تجربه هایی است که به عنوان خواننده، در مدتی طولانی داشته ام و نیز یکی از به یادماندنی ترین آن ها، به طرز دردناکی سرگرم کننده، به طرز نشاط آوری خشن و فوق العاده اندوه اور است، کاری بزرگ در ساخت خیالپردازانه و نشانه ای بارز از قدرت شفابخش اندوه ...

با توجه به موفقیت این کتاب، احتمالاً در آینده نزدیک شاهد نمونه های دیگر از این سبک هم خواهیم بود. اما توصیه می کنم قبل از همه آنها حتماً این کتاب را بخوانید. این داستان را بخصوص به دوستانی که به تازگی عزیز را از دست داده اند توصیه می کنم. چون تاثیر زیادی در کاهش غم و اندوه آنها دارد

 

جهت دانلود  کتاب صوتی به صورت مستقیم از سرور http://www.4shared.com بر روی لینک زیر کلیک کنید

http://www.4shared.com/zip/Ln3QoOs4/__-_.html

 



:: موضوعات مرتبط: دانلود كتاب هاي صوتي با موضوع روانشناسي، دانلود كتاب هاي صوتي با موضوع فلسفه و عرفان، دانلود كتاب هاي صوتي با موضوع رمان و داستان، ،
:: برچسب‌ها: استخوانهای دوست داشتنی - آلیس سبالد , کتاب استخوانهای دوست داشتنی - آلیس سبالد , کتاب صوتی استخوانهای دوست داشتنی - آلیس سبالد , دانلود استخوانهای دوست داشتنی - آلیس سبالد , دانلود کتاب استخوانهای دوست داشتنی - آلیس سبالد , دانلود کتاب صوتی استخوانهای دوست داشتنی - آلیس سبالد , کتاب صوتی استخوانهای دوست داشتنی - آلیس سبالد , دانلود رایگان استخوانهای دوست داشتنی - آلیس سبالد , دانلود رایگان کتاب صوتی استخوانهای دوست داشتنی - آلیس سبالد , کتاب های صوتی , دانلود کتاب های صوتی , دانلود کتاب صوتی , کتاب صوتی , کتاب گویای استخوانهای دوست داشتنی - آلیس سبالد , دانلود کتاب های آلیس سبالد , کتاب های آلیس سبالد , کتاب های صوتی آلیس سبالد , دانلود رایگان آلیس سبالد , ,
نویسنده : shahram
تاریخ :
زمان :


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.